Saturday, 6 April 2013

Lennusõit ja pärast reisi

Girona lennujaamas venisin siis turvakontrolli ja jätsin oma vastleitud sõbranna check-in'i.

Seal on ikka turvakontroll jõhkram, kui Eestis, seal pidin loobuma ka kingadest ja muust, aga kõik läks siiski kiirelt ja libedalt, olin suutnud ülima rahuga siiski enne rahvamassi pealetungi turvakontrolli minna. Ootasin selle tüdruku ära, kellega ööläbi juttu aetud sai ja jutustasime edasi. Ega meil tegelikult juttu nii palju olnudki, aga hea on, kui sul on keegi...

Uskumatuna mõjus mulle tema vaba olek. Ta lihtsalt ei häbenenud midagi vaid tegi nalja asjade üle, mis tavaliselt häbi peaks tekitama. Ta oli see, kes ta on. Kui paljude vastleitud tuttavatega sina suveniiripoes käpiknukkudega mängiksid? Eksole! Lihtsalt ülimalt lahe oli see kõik.
Kuna minu lennuk väljus 15minutit varem, saatis ta mu ka ilusti väravasse ära, embasime ja jätsime heade soovidega hüvasti...
Ja mis kõige veidram, meil oli koos hea olla ja me teadsime hommikuks üksteisest palju, aga ainus, millest me ei rääkinud, olid meie nimed...

Lennuk ei olnud seekord täiesti pungiltäis ja minu kõrval ei istunud kedagi. Mitte ühtegi staari seekord. Mul oli nii kohutavalt külm seal lennukis, värisesin nagu hull.

Aga oi, kui ilus see lend oli. Lend algas sügavas hämaruses, sõitsime läbi pilvede ja pilvede peal oli juba valge. Kõige ilusam pilt, mida ma veel kunagi näinud olen: päikesetõus valgete vatipallikeste kohal ja nende vahelt paistab veel pimeduses linn ja selle säravad tuled...
Üritasin internetiavarustest leida pilti, et näidata, kui ilus see oli, aga ei leidnud kohe kuidagi.

Minu kõige ilusamad hetked reisil jäid vist kõik jäädvustamata. Need hetked tulevad ju alati nii vargsi, et ei taipa või ei saa fotokat haarata.

Jään igatsema seda kõike, mis oli Hispaanias, aga samas olen ülimalt õnnelik, et olen tagasi. Saan jätkata seda, mis siin pooleli, aga teisiti. Loodetavasti paremini, sest olen nüüd ju targem...

No comments:

Post a Comment