Friday, 5 April 2013

7. päev

Agnese teine sünnipäev, nüüd siis sõpradega...

Kui õhtu kätte jõudis oli meil jälle ajaga nii kitsas. Ei tea, kuhu see jookseb meil alati!? :D
Mina vorpisin viineripirukaid ja A tegi pastat. Vahepeal nutsin sibula pärast meigi korralikult maha ja muud seesugust. Tegime garaaži lahedaks ja siis tulid tema sõbrad.

Oli väga lõbus ja võtsime korralikult A sünkari vastu. Pärast sõitsime linna peole ka ja kõik oli super, kuni ofc hetkeni, kui jälle mitte millestki draama tuli ja mul oli kopp nii ees, et mõtlesin, et peksan kõik katki ja siis tulen Eestisse ära. Lõpuks leidsin endale sealt "sõbra."  Mustanahalistele vist meeldib, et ma nii valge olen, et pimedas helendama kipun. Lõpuks siis saatsid kaks mustanahalist ja gei meid auto peale. Minu puhul ei tasu imestada.

Läksime koju magama ja hoolimata sellest, et ma mõtlesin juba miljon masterplan'i välja, kuidas
Eestisse saan, jäin ikka veel edasi....

No comments:

Post a Comment