Wednesday, 27 March 2013

3. päev

Ooh, mina magasin kaua. hommikul oli küll külm, sest siin päikest sisse ei lasta ja meil oli soojendus õhtul väljas, aga ma võtsin mõnuga ja magasin nii kaua, kui vähegi suutsin.

Agnes ei saanud magada ja oli päris tüdinenud lõpuks, et ma ei tõuse kunagi, ja kui tõusin, siis olin ülemaganud ja väsinud.

Aga kolmas päev oli siis Sidamoniringi päev.

Käisime mööda külakest ringi ja Agnes ja Alba tutvustasid mulle inimesi ja näitasid kohti. Ag on siin väike kuulsus, kuna ta saab lastega ülihästi läbi (täiskasvanutega ka) ja on välismaalane. Ja ta oli mu

tulekust nii palju rääkinud, et kõik juba teadsid, et ma tulen. Lapsed olid ka külapeal mu nime ja "tere!" ära õppinud ja võtsid mind päris kiiresti omaks, mulle tundub. Üks poiss tuli suhteliselt ruttu minu juurde ühes peres ja tegi musi, pärast juba rääkis, et ma olen ilus ja siis kui ära hakkasime minema, tõi mulle pulgakommi ja õhupalli ja oli ülinunnu (ta on ka umbes 5, niiet). Pärast rääkis juba, et ma olen ta tüdruk ja Agnes ka, ise arvas poiss, et tal võib täiesti vabalt 2 tüdrukut olla.

Ja ma tutvusin veel nii paljude inimestega (pm kõigile, kes vastu tulid, hüüdis Ag kohe, et ma olen ta sõbranna Eestist). ja siis sõitsime ratastega lähedaloleva künka juurde. Nii palav hakkas. Suvi!!! Mäe pealt oli täiega ilus vaade ikka!
Vahepeal ronisime Albaga puu otsa, sest Agnes käskis. :D Kuna mul ei olnud eriti riideid seljas, siis käed jalad on korralikult ärakriibitud nüüd, aga lahe oli ja mängisime veidi jalkat lastega.


Õhtul läksime 1 pere kutsikatega jalutama. Üliarmsad kutsud! Ma olen koerahull, niiet ma olin loomulikult sillas.

Ja veel palju suhtlust, nüüd nolan arvutis, mida ma ei tahtnud siin üldse teha, aga väike blogiaeg tuleb ju jätta ja siis tuttu!

Bon Nit!

No comments:

Post a Comment